Saturday, January 26, 2013

Sembang 'O' Sa(b)tu!

Eh eh! dh seminggu x update.. ish2.. xboleh jadi nie.. bukan xmo update tpi ntah... bila nk update je, sumthing else came up.. so kiv dulu. last2, dh another saturday.. ni pon semacam x brape nk sihat je.. kepala ya allah, punyerlah berdenyut2.. semacam ada yg mengigit otak aku jer. selagi mana aku boleh bertahan, selagi tu aku bukak kedai, selagi aku terdaya akan ku update jua blog nie.. kalu dh xlarat aku tutup kedai masuk tido je... hehe.. dasar budak malas.

Ubat jgn harap aku nk telan. aku xske sgt bergantung pada ubat. bau ubat pn aku xske. inikan pula mau mkn ubat. insyaallah, selagi aku xmenjerit2 kesakitan selagi tu aku xkan telan ubat. biar terasa nikmat kesakitan ini. barulah kita tau betapa besarnya nikmat kesihatan yg diberiNya. bila sakit barulah teringat akan yg maha penyayang, bila sakit barulah mahu mengadu kepada yg maha mendengar, bila sakit barulah mahu mendamba kepadaNya yg maha pengasih. kan?? itulah kita, hamba yg selalu lupa akan penciptanya...

kalu kt rumah, konpem mak dh bising2, suruh dok telan ubat, aku senyap je. aku tau dia xsanggup tgk anak dia sakit. tp aku lebih suka tahan sakit.. tp xde la aku nk cakap kt mak,, so aku diam je la.. itulah kasih seorang mak terhadap anaknya.. anaknya ada nk balik rumah bila mak sakit.. adess terkena plak batang hidung sendiri..

hurmm ok la, dh asar, nk tutup kedai jap nk solat.. jom!

p/s: xde pepe nk kongsi juz nk update blog kasi nmpk rajin sket.. :))

No comments: