Saturday, January 19, 2013

Kopi O + Biskut Jagung

Lengangnyer kedai arini, cyber pon kosong, mana ntah pi makhluk2 nie, dh lupus agaknyer... hari pon mendung jer, kan ada yg tutup kedai masuk titon kan.. mengantuk bangak nie... hehe.. dugaan sungguh. sebelum aku kemalasan, baik aku update blog aku, bolehlah memerah otak pikir apa yg hendak ditulis, at least ilang la bosan dan rasa mengantuk nie..

dulu, kalu ari jumaat dan sabtu, mesti ada budak2 dok memekik kt luar, x sabar2 suruh bukak cyber... sekarang lebih rilek, xde dh pekik terlolong sana sini.. aku pon xnaik rimas. kekadang tu geram gak, x kira aku ni sakit ke demam ker..  dok buang hajat ke.. asal mai je, dok kecoh2 kt luar, "bang cepat ah bang", "bang bukak x cyber ari ni?", "bang ooo bang", itu lah ayat femes dulu2.. slagi aku diam lg tu la diorang dok pekik2 kt luar.. skali aku jerkah diam kejap.. bukannyer reti nk dok diam2, apa xtgk ke, pintu pagar berkunci, kira kedai tutup la tu... siap boleh plak ditanya nya, kedai tutup ke bang? hoih mangkuk, ko buta ke... skrg agaknye dh boleh pikir la kot.. dh besar pjg semua.. baguih2.

le ning ari jumaat petang, cam malas je aku nk bukak kedai, kunun2 nk spend masa tuk rehat.. kalu dulu pg jumaat aku main badminton, ptg sambung plak g gym, nk berpeluh katakan.. pastu adik aku start praktikal so semua aktiviti aku hold dulu, xde teman n xde driver. skrg ni, tiap ptg jumaat aku terperap kt bilik, hah apa lagi main ps3 la.. kekeke.. mlm baru aku bukak kedai... kira ok la tu kan??? seminggu sekali je pun aku leh main lama2.. game pun dh byk, semuanyer xabis main lagi..

p/s: eh mana kopi o aku ni.. x siap lg ker.. hehehe... biskut jagung byk dlm kedai, pilih jer, cap ping pong, cap tiger cap hup seng.. hujan2 ni best..

No comments: