Sunday, March 30, 2008

Cool n Hot... Totally Differ


Ahaks... becoz of my hot temper still not chill out.. i just ask my frenz, who else kalu bukan si yoe, to went out.. go to Alamanda, Putrajaya. huhu~~ actually we plan it oready... so, quickly i get dressed that mornin and have a ride... in ten minutes.. alamanda here i come!

The first... of coz la...tunaikan the main mission.. redeem the coupon for 2 free tickets at GSC Alamanda Putrajaya... at first nk duduk je kt situ dari pagi sampai mlm.. layan movie free tu kan.. juz tukar aje la kan.. sapa x nk, menda free.. huhu~~ but then got sumthin to do.. so cancel mcm tu aje.. perut pon sudah lapor, apa lagi copet2 melilau mencari kedai yg menarik utk melahap... akhirnya setelah beberapa kali kuar masuk... ayamas jugak jadi pilihan.. quite ok la.. first time kot mkn.. never tried before.. ntah berapa abad dh restoran ni bukak.. aku baru je nk cuba.. ntah, tak rasa nk masuk plak sebelum nie.. nasib la ko ayamas.

then went to second mission... one month advance shopping before my trip.. ahaks.. seronok hatiku dpt shoppin lg... ermm hilang jugak la rasa bengang... so shoppin its gud for me.. but bad for my wallet.. it really kempis now, totally different from my tummy yg selalu penuh dan bulat... haha~~ sapa dulik, janji hatiku senang dan gumbira!

then, jalan punya jalan, pusing punye pusing.. ntah baper kali round pon sudah lupa... betapa keciknya alamanda tu... seswai la tuk aku yg lazy bum nie... jam sudah pukul 2... yosh! wayang time... tgk citer national treasure 2... ermm after saw that film... i gave 5 star.. really great movie... ermm, kalu nk suruh komen lebey2, aku x reti nk ngulas filem nie... bg aku, kalu layannn movie tu.. orait la tu... x yh nk putar belit itu ini... lepas ni boleh la donlot.. buat koleksi, yg penting bole jual.. huahuahua~~~ duit masyuk jer... ekeke~~

it 4 oclock sumthin.. and its rainy outside.. pergh.. mampuih aku. cam no nk balik nie.. but dgn selambanyer, sambung shopping lagi.. hahaha~~~ then around 5 pm.. kuredah jua hujan yg lebat itu disebabkan apa pon aku x tau... ermm balik2.. kena tegur itu ini.. apsal lambat?? itu ini la.. bla bla bla.. weii ko buta ker mamat?? aku basah kunyup nie.. sejuk... hatiku yg dingin kembali berasap kepanasan.. memang x reti bahasa... nk jer aku berambus kuar dari situ... kira dh baik aku sanggup redah hujan ni tau tak! GERAM and GERAM again.. jiwaku kaco.. pi mati la lu...

No comments: