Tuesday, July 30, 2013

My Mom > Breaking News

adoiyaa my mom... i told her to make it secret dulu, lay down. tp disebabkan dianyer over xcited.. semua org dia kasi tau.. ini pon aku baru tau dari my sis. tgh2 sms, dia bilang x sabo2 nk anto rombongan. terkejut gak la dibuatnyer..tp syukur, semua org terima dengan hati terbuka my lady choice. hehe.

thats why lah aku terima mis call from my dad sejak dua menjak nie... bila aku tya ada apa dia senyap je, ada tu dia suruh topup kan no nyer. aku tgh cycling pon dia col... ada tu aku dh pi terawih dia col.. so balik dr terawih aku col balik tya ayah kol ke tdi... tya lg ada apa ayah? dia ckp xde pepe.. aku just tya khabar la.. and then bagi salam. hang up.

agaknya dia nk aku ckp kt dia about that lh.. tp its better with face to face. nanti jan balik jan cakap la kt ayah.. ayah sabar ye. jan pun sabar nie. hehe...

No comments: