Sunday, August 04, 2013

2nd hand goes to 3rd hand

I bought 2nd handphone for my sis, samsung galaxy s3 mini. dah tiap2 kali aku balik dia dok bising, tipon dia always hang x leh nk main game itu ini and whatsoever. tipon asalnya galaxy s2, adik dh kebas.. bertuah punyer adik. pastu digantinya ngan galaxy y kalu x silap. bijak2.


pastu aku tya la dia ske ke tak? slambe kodok dia jawab, abg aku amik and pakai. aku like wth!!! ske2 hati je dia bagi kt org lain.. dh aku beli khas tuk dia.. well its my long and short term investment actually.. hehe.. ada udang disebalik batu gitu..tp diam2 sudaa la. sib baik ni bulan pose bulan mulia bulan rahmat.. sabar je lah. tp aku bising gak la... stil x puas hati.. akak aku ckp, xpelah yg ni pon blh pakai lagi.. pastu siap tya how much does it cost me, she want to pay back.. aku cakap xyah but she stil insist. tp siap la dia kalu dia bising pasal phone dia. time aku balik rumah konpem tipon aku jadi mangsa. haih... sabau je lh.

No comments: