Friday, January 07, 2011

a little twisty witchy wishes...

Ayoyo.. no azam list for this new year la. aiseh, lupa daa. ermm actually, yg tahun lepas pon belum tercapai. so kiv la dulu. haha. but i think i got my wishes list for my besday. harap2 ada la yg sudi membacanyer.. hohoho~~~

this is what comes in my mind for this moment...

1. i want PS3 with 40 inch lcd tv.
haha.. bolehkah? sudah lama mengidam nk sentuh ps3 nie.. tp belum kesampaian. how sad. ermm think of ps3 make me remember of my ps2. how she doing over there at damansara. hope she doing fine. hope she not lonely without me. can i get it back? but how?

2. i want a lappy..
bukak cyber, tp laptop sebijik pon xde. komang tol. erm at least kena la ada sebijik kan. hehe. kalu x acer, hp ker.. sony viao pon jadilah.

3. i want a watch..
kalu leh tag hueur mmg cun. tak pon yg limited edition tu..apa ntah namanyer. my last watch i gave it to my dad, dh dia berkenan. kasi je la.. itu pon hadiah from my sis.

4. i want blackberry or iphone4
bukan nk pakai sgt pon.. nk tgk je pebenda yg best sgt ngan tipon nie... cam satio hari tu la.. bila dh dpt, xde la best sgt. biasa je pon. nothing interesting beside 12 mega pixel camera. ceh!

5. i want a gold arowana..
haha.. dh mengarut nie... my whity silver arowana was well grown up. dh besar panjang pon. so nk la kena ada teman kan... xde la lonely sgt..

6. i want a girlfriend
ahaks! mabuk kepayan dah nie... not normal gf. but the special one. incik santa tlg anto satu yer... asap.

ermm ini aje wish list tuk kali nie.. harap2 ada yg mendengarnyer...

2 comments:

Faiz Zaini said...

wooo.. tu azam ke?dh mcm wishlist je.. hahaha

Guyd@Costa said...

mmg wishlist pon.. hehe. azam xdak!