Friday, January 02, 2009

:: Tag [HEUER] From Nana::



1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.



Benarkah blogku sgt cute? rasa nyer hensem kot... akakaka~~~ jgn la puji blog saya, malu la saya... @guling@guling@guling@guling@guling


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

katanya anak makcik zemah... ntah la. aku pon kurang pasti... yg pastinyer nana ni sorang andartu pujaan ramai warga es.... akakakaka~~~ satu-satu nya lady boss kat es... kadang2 macam mak cik tiri, tapi sgt sayang pada cucu-cucunya.. Kami pon sayang nenek.
BLOG ANAK MAKCIK ZEMAH

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

1. Saya suka sgt kt orang yg tag saya nie.. akakaka~~~

2. Saya suka main komputer... [game budak2, tenet, baca email, baca artikel]

3. Saya suka berforum... [sebenarnya saya suka buat spam]

4. Saya suka ehem-ehem... [jgn pk bukan-bukan] akakaka~~~

5. Saya suka chit chat... tapi tak suka diganggu.

6. Saya suka main-main.. [kadang2 saya serius]

7. Saya suka makanan pedas... i like it hot!

8. Saya suka tengok tv... [tv pon suka tgk saya]

9. Saya suka citer romatik dan lawak... x suke citer seram. nanti saya xblh tido.

10. Saya x suka di tag sebenarnyer... akakaka~~~


4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.


01. Miss Fasha

02. Kuaci

03. Mr Hazir

04. Miss Salisa

05. Letto

06. Shafique

07. Sho

08. Cipuding

09. Arni

10. Kak zeah


5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag


Bakal hadiah dari nana... akakaka... im waiting....@nari

8 comments:

Anonymous said...

hahaha ak malas layan semua ni
kau ni mmg sekutu nana
suke kenekan ak

wuekkk

Nana said...

aku plak kena kakakakak

guy ni mmg mcm ni.. aku xkenal pon dtg dr planet mn die

aCIk said...

macam key chain jek bile dilihat.
..

Guyd@Costa said...

oit korang semua... wajib jawab tau... akakaka~~~ rasakan...

aCIk said...

tu yang den kato.
tag tag ni bahayo~
haaih~!

Guyd@Costa said...

apo bahyo nyer... apa menda la yg ko pk nie... sah2 pk yg bukan2...

Missfasha said...

oo inikah tag nya itu? adeh!!~~~

Guyd@Costa said...

a'a.. ye cik fasha..
so sila la jawab dgn tekun dan rajin sekali..