Wednesday, December 01, 2010

LOL.. Forget lah plak!!!

Haha.. rasanyer aku dh lupa yg aku ni ada blog dan perlu diupdate... aku masih sayang blog aku. sayang sangat2. maafkan abg ye yang.. ekeke.. itulah sandiwara aku di suatu petang ditemani gerimis.. ohh, i love it.. the rainy day. so what i've been up to latety? actually juz doin my daily life, the routine. its kinda keep me bz and bz. and make me forget this maya world for awhile. its good thing though. xde la aku buang masa ngadap pc 24/7 je kan.. tp kalu xde pc.. kinda boring la plak. entah lah. we need each other gitu. ni pun sebab x bukak kedai, stomachache punye pasal.. ada la skit masa to spent it on my blog to write sumthin get off my chest. tgk member nyer blog.. semuanyer berupdate.. baguih. jeles pon ada.

ermm ermm ermm sebenarnyer dh lupa apa yg nk ditulis.. byk sgt, so dunno where shud i start... haha.. rasanyer biarlah ia berlalu saja... no need to story. and at least im update my blog. hikhik!

4 comments:

Faiz Zaini said...

waahh.. ada entry baru la.. penemuan bersejarah.. nak kena heboh kat kerabat ni,hehe.. lama xdgr khabar korang2 semua sejak jatuhnya sebuah empayar..

manzion said...

apekah yg cuba disampaikan oleh sang guy???
2 la lama sangat terperap~~~
beku sudah~~~

Missfasha said...

atlast update.. banyak tul sawang.. dush! dush! untuk mr azan sebab x berupdate.. kasik sedar sikit.. hahaha(joking)

Anyway, salam maal hijrah!

Guyd@Costa said...

haha.. sorry all. bukan pe.. takder menda nk dikongsi.. itu menyepi tu.. so kalu update pon, nothing interesting to share.. kan korang jugak yg boring.. tol x? hahaha..

anyways, thanks guys.